У Вас устаревшая версия браузера. Скачайте современный Firefox, Chrome, Opera или Яндекс браузер для комфортного просмотра!
  
Software catalog
Интернет-каталог бесплатных и платных программных продуктов всего мира
  
 RU  EN 
Поиск программ
Язык описания 1Язык описания 2Язык описания 3Язык описания 4
ПлатформаЛицензияЧлен ASP
КлассСпецификаКатегория
НазваниеРазработчик/издатель
Ключевые словаОписание
      
Folder HelpDesk 13
Компания: kalmstrom.com Business Solutions
Страна: Sweden, n/a, Borgholm
Член ASP: Нет
Web сайт компании: http://www.kalmstrom.com
Сайт программы: http://www.kalmstrom.com/products/FolderHelpDesk/
О приложении: http://www.kalmstrom.com/products/FolderHelpDesk/

Автор: Kate Kalmstrom

Email продаж: kalmstrom.pad@submitpad.org
Email техподдержки: kalmstrom.pad@submitpad.org

Тип лицензии: Условно-бесплатная
Класс: Business::Helpdesk & Remote PC
Специфика: Business
Категории: Business & Finance :: Misc. Business, Utilities :: System Utilities
Платформа:
ОС: Win2000, Win7 x32, Win7 x64, WinServer, WinVista, WinVista x64, Other
Системные требования: Exchange Server 5.5 or later
Язык: English, Danish, Estonian, Finnish, French, German, Hungarian, Italian, Norwegian, Portuguese, Spanish, Swedish
Ограничения: Stops working after 30 days if not registered

  
Ключевые слова: Helpdesk, Outlook, Issue Tracking, Support, Call center, computer support, group support, help desk software, itil, IT help desk, customer support, help desk management, essential statistics, help statistics, software support, help desk solution

Collaborate on helpdesk tickets inside Microsoft Outlook. Create tickets from e-mail or webform, manually or automatically, with attached files and rich text. For new tickets, get information from the Outlook contacts or the GAL. Open tickets are stored in Outlook and in a database - Access or SQL Server database. Closed tickets are retained only in the database but can be searched and reopened in Outlook if needed. Mail conversations can be tracked.

Excel reports facilitates business intelligence. Report generator based on MS Excel allows you to build and share custom reports with co-workerKnowledge base. Databases are open to allow building any kind of custom reports or additions to the tables. Open webform for receiving support questions online. The ticket form is in HTML and also easy to customize.

Suitable both for in-house and outsourced helpdesks. Can also be used for other types of issue-tracking and incident management. Free 30 day trial. Extensive documentation: video demonstrations and downloadable manual and slideshow online. Subscription $180/month for all kalmstrom.com products, unlimited number of users. Outlook 2007-2013, also Office 365.
Сообщить о
вредоносном ПО




 0   
 0   
 0   
45.38 МБ

~2200.00$
~2061.47€
~205241.96₽
ДатаВерсияСтатусИстория выпусков
14.06.201313Major UpdateSupport for both 32 and 64 bit Office 2010 and 2013, many new features and enhancements
Разрешения на распространение: This product can be freely distributed through the Internet as long as it is stated that it is developed by kalmstrom.com Business Solutions. To publish it on a CD, please contact sales@kalmstrom.com

Рейтинг:

Назад  Наверх

 
  0  0
Новое на сайте
Апрель 2024
   Пн   Вт   Ср   Чт   Пт   Сб   Вс   
   1   2   3   4   5   6   7   
   8   9   10   11   12   13   14   
   15   16   17   18   19   20   21   
   22   23   24   25   26   27   28   
   29   30             
 24 апреля 2024 года, среда 
Пользователь
Авторизация
e-mail:

пароль:


Регистрация
RSS-лента
RSS-лента    Valid RSS
Сейчас на сайте
Гостей: 2
Пользователей: 0
Роботов: 35
Всего пользователей: 17
Баннеры

Copyright © 2020-2024 ООО МааСофтваре